reklama

Urobiť krok do neznáma

Niekedy je až nemožné, kráčať po vode. Už keby sme len na to pomysleli si uvedomíme, že je to nepredstaviteľné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ak nezačneme, alebo ak sa nerozhodneme pre túto skutočnosť, tak sa nepohneme z miesta. Predstavte si, že ste na pustom ostrove, okolo vás nič nie je, nemáte žiadne možnosti ako sa z neho dostať preč. Chvíľku Vás to tam celkom baví, urobíme si prístrešok,vymyslíme ako rozbiť molekulu na kolene kokosovým orechom, koľko krát sa dá prejsť celý ostrov za jeden deň, 52 krát zmeriame celý ostrov, stretneme tam kopec ľudí, ktorí sú zvláštny tým, že im stačí to čo majú a čím sú, viac od života nečakajú a ani vlastne nechcú a ako náhle sa s nimi chcete porozprávať tak Vám povedia iba " minulosť je dôležitá".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz vlastne postupne zistíte, že naozaj sa musím zamyslieť o čom to celé je, však ja nechcem toto, zistím, že vlastne ak niečo neurobím tak sa stane so mňa iba " minulosť" za ktorou sa potiahne pavučina tkaná maličkými pavúčikmi. A tak som sa rozhodol, že sa naučím kráčať po vode, kráčať v neznámom priestore, ktorý neexistuje fyzicky.

Obrázok blogu

Zo začiatku som vo vode bol celý namočený, celý mokrý, až som sa topil, ale ani neviem ako postupom času, keď sa v tom človek cvičí tak to ide, po roku od môjho rozhodnutia som už nebol celý mokrý :) iba do pol pásu a po dvoch rokoch som si povedal, že už to risknem išiel som na veľký vrchol s veľkou priepasťou a išiel som vykročiť do neznáma, tu by som sa už nenamočil, nebol by som iba mokrý. Jedného dňa som sa rozhodol vykročiť a kráčať. Stojíš pred priepasťou a ideš urobiť krok do priepasti, ktorú pred sebou vidíš, máš strach, si na seba nahnevaný čo keď to nevyjde, si plný pochybností. Avšak máš výhodou máš pri sebe priateľa, ktorý ti podáva ruku a volá ťa poď, on už stojí vo vzduchu v priepasti a ty vidíš iba to, že to musí vyjsť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vykročil som a kráčam, predstavte si ja kráčam vo vzduchu, kráčam.....

Môj čas na ostrove sa končí, je koniec starého a začiatok nového, neznámeho a fascinujúceho.

Peťo Dlhý

Peťo Dlhý

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Web dizajn a grafikahttp://longsleevestudio.blogspot.com/ Zoznam autorových rubrík:  sociálna oblasťslužbySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu